woensdag 14 maart 2012

´Marc Meulenbelt , hoofdopleidingen Cas Spijkers Academie, verteld over Cas Spijkers´


Al in 1997 heb ik kennis gemaakt met Cas Spijkers, in mijn eigen opleiding heb ik mee mogen werken met het SVH meester-kok diner wat toen werd georganiseerd bij mijn toenmalige leerbedrijf de Bloemenbeek in de Lutte.

Deze dag vond ik het een grote eer om hier samen met hem aan mee te werken.
Ik had toen nooit kunnen denken dat ik jaren later met hem intensief zou mogen samen werken op de Cas Spijkers Academie om toekomstige toppers op te leiden. 

Cas Spijkers was een man die er ontzettend veel plezier aan beleefde om met deze jonge vak idioten te werken, deze te coachen en te motiveren.
De parate warenkennis, de beheersing van de technieken maar ook de humor maakte hem een bijzondere man. 

Ontzettend trots ben ik dat ik met Cas Spijkers mocht samen werken, het was een sociale hardwerkende man met een ontzettende passie voor de horeca.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten