dinsdag 13 december 2011

Koken met Bubbels!

Bubbels kennen we sinds wie weet hoe lang voor de Oude Jaarsavond. Gelukkig zien we de bubbels in populariteit toenemen. Naast de ruime keus in goede Champagnes, niet altijd makkelijk om te kiezen, wat mij betreft, heeft de Prosecco ook een favoriet plek ingenomen op menig zomers terras en bij de BBQ.

Omdat we dus met velen gek zijn op bubbels is het wat mij betreft zonde om hier alleen van te genieten op 31 december.


Men zegt niet voor niets; Prettige Feestdagen! Dagen dus! Niet 1 dag. Komt in mijn geval nog bij dat ik mijn verjaardag in de laatste week van december mag vieren, dus voldoende feestdagen om prettig te maken.
Koken met champagne lijkt mij geweldig, dus deel ik met plezier 2 mooie Champagne gerechten!

Bubbel ze!
Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten