vrijdag 30 december 2011

Kerst en Nieuwjaars Wens!

Beste mensen,

Ik wens iedereen een geweldige Kerst en een fantastisch Nieuwjaar!

Een nieuw jaar hangt samen met goede voornemens. Mijn belangrijkste
 voornemen is al gestart met mijn Qlina foodweb. Graag blijf ik recepten en (w)etenswaardigheden met jullie delen, ook in 2012!
Koken en schrijven zijn en blijven een passie. Geweldig om het te kunnen delen via; qlinafoodweb.blogspot.com!
Inspireren, combineren en leren, zijn 3 belangrijke ingredienten om te komen tot mooie en lekkere gerechten. Eigenlijk het principe; voelen, denken, doen!
Ik wens jullie allemaal een goeie start, in dit nieuwe jaar, waarin 'voelen, denken en doen'  in allerlei opzichten mooie resultaten oplevert!

hartelijke en smakelijke groet,
Annemieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten