donderdag 8 december 2011

'Unforgettable Moments'


Nou die onvergetelijke momenten zijn er het afgelopen jaar weer volop geweest. Ik kan 31-12 met plezier terug kijken en met nog meer plezier uitzien wat het nieuwe jaar allemaal brengen gaat! Ik heb er zin aan.

Eerst, de Kerst! Dus om te beginnen maar eens naar een tuincentrum om me onder te dompelen in Kerst kleur, geur en bijbehorende muziek.
Om in de mood te komen voor creatieve en smaakvolle menu's moet je thuis toch echt eerst een Kerstboom versieren en je in het tuincentrum laten verleiden door allerlei Kerstdecoraties die je eigenlijk niet nodig hebt maar die eenmaal bij de kassa gekomen, toch op de een of andere manier in je winkelwagen blijken te liggen...!
Dit jaar wil ik het stijlvol maar basic proberen te houden. Ook het formaat van de Kerstboom mag wat minder. Wel in een mooie pot!
Eenmaal thuis  kan dan de voorpret voor Kerst beginnen. Na een middagje worstelen met de Kerstboom en heen en weer gesjouw met overige Kerstdeco, waar staat wat nou het leukst? Plof ik tevreden in de bank. Zo laat de Kerst maar komen! Ik vind het prima zo. Nu kan ik in mijn eigen kersthuis gaan nadenken over Kerstmenu's en recepten.
En waar doen we het allemaal voor? Unforgettable Moments! Ja er kunnen er altijd nog een paar bij zo in de laatste weken van het jaar!

Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten